تمام این ماه وحشتناک حالم خوب بود،دیگه خودم رو هم به یاد نمی اوردم . بارون و زمین نمناک و نفس کشیدن . نمیخوام ... نمیخوام گریه کنم ،میخوام زندگی کنم حقیقت داره میخوایم زندگی کنیم .به من ، به زندگی لبخند بزنید...