و گفت:دوسش داری
گفتم :مساله همین جاست ...
گفتم دوسش دارم و گفته دوسم داره ولی هیچ کدوم انگار دوست داشتن همو باور نداشتیم
بهش گفتم دوستت دارم و بهم گفته مال این حرفا نیستی گفتی اسم هر حسی رو دوستت دارم نزار .
من سکوت کردم و اون هم سکوت کرد
پیش خودم گفتم مگه تو چقدر دوستم داشتی که دوست داشتن من برای تو هیچی نبود ...
گفت :حالا چی ..
گفتم :هیچی ...قرار نیست کاری کنیم تموم شد ،تموم تموم
پرسید تموم !!!!
سکوت کردم
و به این فکر کردم که تو دلم وسوسه ی بودنت هست شایدتو هم این وسوسه رو داشته باشی .اما قدمهای تو هیچ وقت سمت رسیدن به من نیست ...
عطر زندگی ...ما را در سایت عطر زندگی دنبال میکنید
برچسب: تموم شد تموم شد,تموم شد دیگه تموم شد, نویسنده: بازدید: 35